GLAS JAVNOSTI  

 

I n t e r n e t   i z d a n j e

Nedelja 22. 10. 2006.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

   vesti dana

   arhiva

   vaša pisma

   istorijat

   redakcija

   kontakt

   pomoć

   pišite nam

 


 

Državne pare za stranačku reklamu

BEOGRAD - Demokratska stranka sa 19,2 miliona dinara, koliko je dobila za organizovanje referendumske kampanje, uveliko po Beogradu, vodi i kampanju za izbore koji će, svakako, da uslede po izjašnjavanju građana o novom ustavu. Iako je novac dobijen iz državne kase svim parlamentarnim strankama isključivo namenjen za organizovanje kampanje, koja će animirati što više glasača da 28. i 29. oktobra zaokruže "da", referendum je na bilbordima DS-a reč koja je najmanjim slovima napisana.

Za 711 hiljada dinara dnevno, koliko joj je Ministarstvo finansija isplatilo za referendumsku kampanju, stranka Borisa Tadića više navodi glasače da razmišljaju o predstojećim izborima, a time i o DS-u kao najboljoj opciji, nego o ustavu. Ispod sitnim slovima ispisane reči referendum, koja je jedva vidljiva iz daleka, slede "izbori" i "Evropa", koje svako može da vidi i koje upadaju u oči. Iza svih tih reči stoji "da".

U DS-u su nam rekli da ta partija poziva sve građane da ustav potvrde na referendumu, ali i da je logično da posle izglasavanja najvišeg pravnog akta uslede izbori na svim nivoima.
- Očigledno je da su sve stranke u predizbornoj kampanji, a oni koji to ne žele da priznaju, ne govore istinu - rečeno nam je u DS-u.

Inače, ostale parlamentarne stranke koje su, takođe, dobile pare za organizovanje referendumske kampanje raširile su svoje bilborde po prestonici, ali, pri ubeđivanju birača, nijednom nisu pomenule izbore.

J. J.


vesti po rubrikama

^politika

Srbija spala na dva ozbiljna kandidata za predsednika
Karla del Ponte opet tvrdi da je Ratko Mladić u Beogradu
Državne pare za stranačku reklamu
Predsednik čisti teren
 


     


FastCounter by LinkExchange