![]() |
|
![]() |
![]() |
I n t e r n e t i z d a n j e Četvrtak 31. 8. 2006. |
|||||
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ![]() |
Prvi kontakt sa "ibicom", rezultovao je prvim velikim plusom koji smo upisali ovom automobilu. Naime, iako nije tako luksuzan kao recimo jedan "leon", volan je "ibice" je isti kao kod njegovih skupljih rođaka. Progresivni servo upravljač podesiv je po visini i dubini (retkost za B-segment), tako da vozač može lako pronaći idealan položaj. Kada se ovo sastavi sa reskim zvukom benzinskog agregata, i odličnom zvučnom izolacijom, uživanje za volanom je potpuno. Elektrohidrauličko upravljanje radi na principu električne pumpe promenljivog intenziteta, u zavisnosti da li vozač manevriše lagano, ili odlučno, dok se intenzitet smanjuje sa povećanjem brzine. Sa točkovima dimenzija R 15 "ibica" je prilično stabilna, a potrebno je dosta preterati u krivini, da bi bilo neophodno izvršiti korekcije. Snaga od 75 konja, u kombinaciji sa veoma dobrim manuelnim petostepenim menjalem, čine "ibicu" veoma agilnom. Ipak, konstruktori "Seata" motor iste zapremine su pojačali za dodatnih deset "konja", tako da se "ibica" sa 85 KS, po istoj ceni može kupiti kod generalnog zastupnika, kompaniji "Porše SCG". Maksimalna brzina je solidnih 173, a ubrzanje do 100 km/h prema fabričkim podacima iznosi 13,2 sekunde. Kočnice sa ABS-om i diskovima dimenzija 256/22 mm napred i dobošima pozadi ulivaju samopouzdanje i dozvoljavaju da dublje pritisnete pedalu gasa. ESP (elektronski sistem stabilnosti) i kontrola proklizavanja pogonskih točkova, nude se kao dodatna oprema. Na EuroNCAP kreš testu, ibica je osvojila solidne četiri zvezdice i 26 poena. Ponuda motora za novu "ibicu" jedna je od najpotpunijih i najširih na tržištu, uz izbor od 11 motora, uključujući 1.4 16V sa 75 KS s ručnim ili automatskim menjačem. Ponuda benzinaca počinje s 1.2 motorom od 64 KS, preko nekoliko dizela, pa sve do verzije sa 180 KS koji se ugrađuju isključivo u "ibicu FR" model "kupra". "Seat" nudi četiri paketa opreme plus, a na raspolaganju je čak 18 različitih kombinacija. "Ibica" je svakako jedan od modela koji se najbolje kotira prema kriterijumu uloženo-dobijeno. Uz cenu od ne tako velikih 12.881 evra, "ibica" obećava uživanje za volanom, i istinski latinski duh. Mladen Radulović![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
|||
Copyright © 1999-2006 NIP Glas javnosti
d.o.o. |
FastCounter by LinkExchange |
![]() |