GLAS JAVNOSTI  
 

I n t e r n e t   i z d a n j e

Subota 17. 6. 2006.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

vesti dana

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Akcija Glasa javnosti, Pokreta potrošača i Ministarstva trgovine se nastavlja

Reklamne kese uskoro pred Sudom časti

Pokret potrošača će se, ukoliko i ostale trgovine kao što je to učinio "Merkator", ne prestanu da prodaju sopstvenu reklamu kupcima, obratiti Sudu časti zarad utvrđivanja činjenica

Prvi pozitivni efekti akcije "Prijavite prodaju reklamnih kesa" već su vidljivi u trgovinama "Merkatora" koji je, kako to i priliči ozbiljnom poslovnom duhu, odmah reagovao i ukinuo prodaju reklamnog artikla - kesa. O tome svedoče i mnogobrojni pozivi čitalaca našoj redakciji.

- Jutros sam u "Merkatoru"kupio puno artikala i prodavačica mi ih je spakovala u veliku kesu koju sam dobio besplatno, a pre nedelju dana istu kesu su mi naplatili. Vaša akcija je očigledno uticala na njihovo ponašanje prema kupcima, rekao nam je Branko Stamatović sa Novog Beograda.

Za razliku od Stamatovića koji je imao pozitivno iskustvo, čitateljka Radica Dagović ispričala nam je svoje neprijatno iskustvo.

- Vaša akcija je savršena. Želim da vas podržim i da vam čestitam. Kupovala sam u "Metrou". Pored toga što su mi naplatili kese sa svojim znakom, na izlazu su još i proveravali račun. Kupci su i omalovaženi i iskorišćeni.

Akciju Glasa protiv prodaje reklamnog materijala aktivno je podržao Pokret potrošača, u kojem kažu da se povećao i broj poziva upućen njima. Kupci izražavaju nezadovoljstvo što ih upravo trgovine prehrambenim proizvodima koriste za plasiranje svojih reklama.

- Vidimo da je vaša akcija uticala na tržišno ponašanje "Merkatora" i ja koristim priliku da pohvalim njihovu reakciju na tekstove u Glasu. Po pozivima kupaca, a i izjavama koje vam daju predstavnici nekih firmi, vidim da druge trgovine to ignorišu - rekao je Petar Bogosavljević, predsednik Pokreta potrošača. Činjenica da nastavljaju po starom samo govori da nemaju visprenosti i poslovnog duha. Nepoštovanje potrošača se uvek vrati kao veoma loš efekat.
Pokret potrošača će, ukoliko i ostale trgovine u narednih 4-5 dana ne promene svoj stav, pokrenuti inicijativu i obratiti se Sudovima časti radi utvrđivanja činjenica.

Pokret nema mogućnosti da kontroliše i kažnjava neodgovorne trgovce, jer je to stvar inspekcijskih organa, ali sve tržišno orijentisane firme bi trebalo da znaju da je poslovni ugled veoma teško izgraditi i očuvati - zaključio je gospodin Bogosavljević.
Glas se zahvaljuje čitaocima na aktivnom učešću u ovoj akciji i poziva ih da se i dalje javljaju na telefon 062/296 509.

S. Č.


vesti po rubrikama

^Beograd

Akcija Glasa javnosti, Pokreta potrošača i Ministarstva trgovine se nastavlja
Problem i naplata karata u vozilima
Sprovedeno istraživanje o kvalitetu života u glavnom gradu
.Srednja poljoprivredna škola "PKB" u Krnjači i dalje bez direktora
NAŠ INETRVJU: Olivera Lazović, direktor Turističke organizacije Beograda
Izmenjene trase zbog koncerta
Fudbal "opustošio" ulice
 


     


FastCounter by LinkExchange