GLAS JAVNOSTI  

 

I n t e r n e t   i z d a n j e
Subota, 20. 8. 2005.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

vesti dana

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Inspekcija podnela prekršajne prijave protiv vlasnika agencije "Impuls"

Turiste ostavio u Bugarskoj

Mikanu Kostiću zabranjeno da dalje obavlja ovu delatnost jer je svoje klijente u bugarskom letovalištu Sozopol ostavio bez prevoza

Odeljenje turističke inspekcije Nišavskog okruga podnelo je prekršajne prijave protiv Mikana Kostića, vlasnika turističke agencije "Impuls", i zabranilo mu da dalje obavlja ovu delatnost jer je svoje klijente ostavio bez prevoza do Niša posle letovanja u bugarskom gradu Sozopol.

Nagodba

Mikana Kostića niška policija neće krivično goniti jer iznos za koji su oštećeni njegovi klijenti ne prelazi 8.000 dinara. Kako se nezvanično saznaje, on je obećao obeštećenje svojim klijentima.

Prema rečima načelnika odeljenja turističke inspekcije Zdravka Tomića, ovo nije prvi put da Mikan Kostić prevari svoje klijente, a veliki je broj naših sugrađana koji, tražeći letovanje po niskoj ceni, nasedaju reklamama takozvanih "turističkih radnika". Tako se grupa od šesnaest naših sugrađana sa letovanja vratila u sopstvenoj organizaciji i o svom trošku, a sledeća smena iz Bugarske se vratila zahvaljujući niškim licenciranim agencijama koje su po njih poslale autobus.

- Pošto je prošle godine prestala da radi njegova agencija "Maraton", Kostić je jula ove godine otvorio agenciju "Impuls", sa sedištem u poslovnom centru "Gorča". Samo nekoliko dana posle njenog otvaranja, turistička inspekcija zabranila joj je rad, ali pošto je on već podelio reklamne flajere na kojima je koristio logo "Kompasa", na šta inače nije imao pravo, uspeo je da prikupi putnike i organizuje njihov odlazak na bugarsko primorje - objašnjava Tomić.

Prema njegovim rečima, Kostić je prevoz putnika poverio pirotskoj firmi "Ignaprom", a karte su naplaćivane pred sam polazak, za šta su putnicima izdavane priznanice agencije "Maraton", koja ne postoji godinu dana. Zbog neslaganja Kostića sa prevoznikom, grupa koja je na letovanje krenula 7. avgusta, stigla je na svoje odredište, ali se tog dana autobusom vratio samo deo prethodne smene iz Nesebara i Pomorja, a turisti koji su letovali u Sozopolu morali su sami da se snađu za put do kuće.

- Kada smo dobili obaveštenje o ovom slučaju, sazvali smo sastanak sa niškim agencijama koje posluju sa licencom, u čiji smo kvalitet sigurni, a oni su iz sopstvenih sredstava zakupili "Nišekspresov" autobus i prevezli do Niša turiste koji su bez ikakvih problema završili svoje letovanje u Bugarskoj - kaže Tomić.

M. C.


vesti po rubrikama

^Niš

Inspekcija podnela prekršajne prijave protiv vlasnika agencije "Impuls"
Uprava za imovinu nije dostavila rešenje o poništavanju licitacije
Bolji uslovi uz veće cene
 



     


FastCounter by LinkExchange