[an error occurred while processing this directive]  

[an error occurred while processing this directive]  

I n t e r n e t   i z d a n j e
Petak, 26. 3. 2004.

 
 
[an error occurred while processing this directive]

vesti dana

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Utvrđen konačan termin integrisanog sistema javnog prevoza u prestonici

Jedinstven sistem od 1. maja

Putnici najveći dobitnici

Jedinstveni tarifni sistem javnog gradskog prevoza počeće da se primenjuje od 1. maja. Novi režim podrazumeva da će u svim autobusima koji obavljaju javni gradski prevoz važiti pretplatne markice i karte kupljene u kioscima. Do 15. aprila znaće se koja će preduzeća učestvovati u prevozu Beograđana - rekao je Milan Vujanić, član gradske vlade zadužen za saobraćaj, na jučerašnjoj konferenciji za novinare.

On je, takođe, dodao da će privatni prevoznici dobijati sredstva u zavisnosti od ostvarene kilometraže i broja mesta za putnike u vozilu.

Nastaviti pregovore

Miodrag Paunković, vlasnik preduzeća "Miškomerc", rekao je za "Glas" da se nada da će biti postignut dogovor sa gradskim vlastima. "Prema našim proračunima, kada počne da se primenjuje novi sistem, naši prihodi biće oko 11.000 dinara po vozilu. Za gorivo nam je svakodnevno potrebno oko 6.000 dinara i oko 3.000 za vozače. U tom slučaju ostaje 2.000 za amortizaciju i ostale troškove. Mislim da je to nedovoljno i nadam se da će čelnici za saobraćaj imati razumevanja za naše argumente", kaže Paunković.

Prema podacima iz decembra 2003. godine, udeo privatnika u javnom prevozu bio je oko 22 odsto. Ako u jednom mesecu prevoznici ostvare veći procenat, on će svakako biti isplaćen. Pored sredstava iz jedinstvenog sistema, Grad će mesečno izdvajati dodatnih 27,1 miliona dinara koje će biti raspodeljeni privatnim prevoznicima. Prevoznici koji do 15. aprila ne potpišu ugovor sa Direkcijom za javni prevoz neće učestvovati u gradskom saobraćaju.

Čelnici saobraćajnih službi istakli su da su se Direkciji za javni prevoz ranije javljali privatnici koji trenutno ne učestvuju u prevozu Beograđana.

Momčilo Zrnzević, direktor Direkcije za javni prevoz, rekao je za "Glas" da se veliki broj Beograđana svakodnevno javlja Direkciji i interesuje se kada će zaživeti jedinstveni sistem.
- Dešava se da nas pozove više od 100 ljudi ako se toga dana u novinama pojavi "oštriji" tekst o gradskom prevozu. Dispečeri, kontrolori, prodavci karata i ostali koji su dosad dobijali plate iz GSP-a, biće prebačeni na budžet Direkcije. Od 1. maja biće pojačana kontrola u našim vozilima, a kontrolori će imati normu koju će morati da ispune. U novom sistemu neki će možda izgubiti, ali smo sigurni da će najveći dobitnici biti upravo putnici - kaže Zrnzević.

M. Radulović


vesti po rubrikama

^Beograd

21:21h

Utvrđen konačan termin integrisanog sistema javnog prevoza u prestonici

21:29h

Upravnik restorana "Domovina" sedi zaključan u lokalu

21:37h

Takmičenje specijalnih škola: Prvenstvo u košarci

21:45h

Konferencija gradova i opština

   


     


FastCounter by LinkExchange