[an error occurred while processing this directive] |
|
[an error occurred while processing this directive] | ![]() |
I n t e r n e t i z d a n j e Ponedeljak, 15. 3. 2004. |
|||||
[an error occurred while processing this directive] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
"Međutim, kod nas u situaciji kad rat među strankama besni godinama, već su oformljene grupacije koje će da glasaju za određene stranke. Marketinške kampanje treba da utiču na neopredeljene kandidate, ali one nisu presudne za konačan izborni rezultat. Sve više su to kandidati i okolnosti u kojima se nalazimo", objašnjava Žanetić. Đorđe Vukadinović, urednik "Nove srpske političke misli" smatra da su posle neuspeha prognoze predsedničkih izbora u novembru prošle godine marketinške agencije postale "ozloglašene" i dosta oprezne. "NJihova istraživanja ne treba potcenjivati, ali ona često znaju da zbune glasače", kaže Vukadinović i dodaje da sve dok ne budu raspisani izbori biće kalkulacija i pokušaja da se u neizvesnosti politički ušićari. "Osnovna dilema je da li će se za predsednika kandidovati premijer Vojislav Koštunica i hoće li demokratski blok imati kandidata. Ukoliko ne budu u opticaju ove dve varijante, onda neće biti neizvesnosti, ali će se zato stvoriti šansa da neki političar pokaže da je politički živ i eventualno dobije poene u javnosti" objašnjava Vukadinović i dodaje da ako se Koštunica ne kandiduje, izbori će biti veoma atraktivni i za takozvane male lidere. "Batić ne bi imao nikakve šanse, dok bi Čović mogao da ima izvesnu političku težinu, pod uslovom da ga podrži većina stranaka, pre svega one okupljene oko Vlade Srbije. U suprotnom, kao samostalni kandidat, ne bi imao nikakve šanse", kaže Vukadinović. M. J. - P. P.![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
|||
Copyright © 1999-2004 NIP Glas javnosti
d.o.o. |
FastCounter by LinkExchange |
|