[an error occurred while processing this directive] |
|
[an error occurred while processing this directive] | ![]() |
I n t e r n e t i z d a n j e Utorak, 27. 1. 2004. |
|||||
[an error occurred while processing this directive] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
Član Saveta Vladimir Cvetković je na konferenciji za novinare predočio da je Radiotelevizija Srbije izveštavanjem u predizbornoj kampanji pokazala kadrovsku i tehničku sposobnost da se konstituiše kao javni radiodifuzni servis. On je ukazao da su i privatne televizije - BK i Pink, koje nisu imale nikakve komercijalne interese da prate izbore, "pokazale visok stepen objektivnosti i pokušaj adekvatnog uređivačkog pristupa izbornim procesima". Televizija B92 se ponašala u skladu sa svojim uređivačkim konceptom koji je podrazumevao selekciju informacija, što sa stanovišta važećih zakona, nije izričito zabranjeno, rekao je Cvetković, ukazavši da ta medijska kuća skoro da i nije izveštavala o kampanji Srpske radikalne stranke. Prema njegovim rečima, i lokalne stanice su se trudile da ravnopravno tretiraju sve učesnike na izborima, sa izuzetkom nekih medija koji su favorizovali stranke kojima su bliski. Elektronski mediji su, za razliku od štampanih koji su se bavili "podzemnom kampanjom" i tabloidno izveštavali, usmerili i trudili da pokažu objektivnu sliku kampanje, kazao je Cvetković. Savet je prilikom praćenja elektronskih medija ustanovio da pravna regulativa koja se odnosi na ponašanje medija u predizbornoj kampanji praktično ne postoji, kazao je predsednik tog tela Nenad Cekić. Izveštaj je napravljen na osnovu istraživanja tri agencije - Medijum Galupa, Medijum Grupa i Agencije VIT. ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
|||
Copyright © 1999-2002 Glas javnosti d.d. |
FastCounter by LinkExchange |
|