[an error occurred while processing this directive]  

[an error occurred while processing this directive]  

I n t e r n e t   i z d a n j e

Sreda, 29. 10. 2003.

 
 
[an error occurred while processing this directive]

vesti dana

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Neobičan i efektan marketing niškog Javno-komunalnog preduzeća "Mediana"

Smeće ne rađa cveće

NIŠ - Na stolu u kancelariji direktora niškog JKP "Mediana" stoji čitko ispisana poruka: Vi ne morate da čistite grad, vaše je samo da ga ne prljate! Direktor Dragoslav Ćirković kaže za "Glas" da "K" u skraćenici JKP vidi kao nešto što označava kulturu urbanog života.
- U Evropu možemo da uđemo i siromašni, i zakrpljeni, ali nikako ne možemo prljavi. Raduje me da u svesti građana ima ohrabrujućih pomaka u tom pogledu, jer činjenica je da komunalci nikada ne mogu toliko dobro da očiste grad, koliko nesavesni građani mogu da ga uprljaju, kaže direktor Ćirković.

"Mediana" inače, tokom čitave godine, raznim marketinškim i konkretnim akcijama podstiče svest građana o tome da u pogledu čistoće grada "nije teško biti fin" i da je najbolje poći od svog praga, ulaza, dvorišta, terase... U brojnim akcijama za lepši i čistiji grad nagrađuje najuspešnije kolektive i pojedince, deli besplatne sadnice zelenila i cveća i podstiče neku vrstu takmičarskog duha u finoći i čistoći.

Azbuka (ne)čistoće

"Hoće li cveće da pobedi smeće - naše je umeće! Smeće ne rađa cveće! Svi vole čestite, ali i čistite ljude! Metla jer naša budućnost svetla! Misli globalno, ali čisti lokalno! Biti, ili ne čistiti - pitanje je sad! U zdravom teletu zdrav duh! Ukaljali su nas, moramo ih počistiti! Tri livade, nigde trave nema! Reke su zagađene kad su obale zavađene!", samo su neke od poruka u "Azbuci (ne)čistoće".

Marketinškom uspehu "Mediane" doprinosi i sam direktor Ćirković, koji je često sa svojim komunalcima na terenu, a sa gradskim rukovodstvom uvek u novim opkladama. Zbog jedne je prošlog vikenda skočio i padobranom.
- "Vidi ga, pozdravi se sa nama, a ne opra ruke"- rečenica je koju je, kaže, čuo kada se prvi put rukovao sa svojim čistačima na terenu, ali sada takvih komentara nema. Kaže da mu je stalo da radnici osete da neko misli na njih.

Proterao je mastiljave olovke, obučio radnike da rade sa računarima, a ovih dana uče i engleski. Direktor Ćirković je, inače, ovih dana preko niške izdavačke kuće "Punta" u hiljadu primeraka štampao "Azbuku (ne)čistoće", publikaciju koja uz karikature Aleksandra Blatnika i aforizme i stihove novinara i publiciste Timošenka Milosavljevića, na neobičan način priziva građane od 7 do 77 godina na finoću i čistoću.

M. Doderović


vesti po rubrikama

^Regioni

16:18h

Niš: Smeće ne rađa cveće

16:26h

Preševo : Vanredni parlamentarni izbori najkasnije za 90 dana

16:33h

Niš: Pretnje umesto dijaloga

16:40h

Kruševac: Maturanti nezadovoljni ekskurzijom traže pare nazad

16:47h

Saradnja NIS-a i Novosadskog univerziteta

16:54h

Prodato novosadsko društveno preduzeće na uzbudljivoj aukciji

17:02h

Reprezentativna izložba u Muzeju Vojvodine

17:09h

Kikinda: Gradski trg zatvoren od 7 do 9 sati

17:17h

Zaječar:Demokratska stranka napušta koaliciju DOS-a

17:24h

Remonti na HEPS "Đerdap 1" pri kraju

17:31h

Kraj remonta u TE Kostolac B: Biće struje

 
 


     


FastCounter by LinkExchange