[an error occurred while processing this directive] 

 

[an error occurred while processing this directive]  

I n t e r n e t   i z d a n j e

Subota, 2. 8. 2003.

 
 
[an error occurred while processing this directive]

vesti dana

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


EPS odgovara Ministarstvu za energetiku

Računi za struju bez greške

BEOGRAD - Pažljivom i temeljnom proverom obračuna utrošene struje utvrđeno je da ni u jednoj elektrodistribuciji Elektroprivrede Srbije nije bilo sistemskih grešaka. To znači da nije veliki broj građana, više stotina ili hiljada, oštećen prilikom obračuna - kažu u Elektroprivredi Srbije povodom saopštenja Ministarstva rudarstva i energetike.

Ministarstvo je u svom prekjučerašnjem saopštenju zatražilo od EPS-a da hitno i sistematski preispita svoj metod obračuna i naplate utrošene energije, zbog "brojnih i učestalih primedbi građana na očitavanje električnih brojila i nekorektnu naplatu utrošene struje".

U EPS-u dodaju da je moguće da u pojedinačnom očitavanju i obračunu do greške ipak dođe. "Kao i prilikom svakog mesečnog obračuna, postoji mogućnost da bude grešaka, ali to je očekivana pojava. U svakom slučaju, kada dođe do greške, mi je ispravljamo, ili to uradimo kada nam se građani obrate", objašnjavaju u EPS-u. Iako EPS negira sistemske greške, Ministarstvo tvrdi drugačije.

Poziv građanima

EPS moli svakog potrošača, ukoliko smatra da mu utrošena struja nije dobro obračunata, da se obrati lokalnoj distribuciji. "Ako se utvrdi greška, ona će biti ispravljena, a krivci kažnjeni", tvrde u EPS-u.

Prema saopštenju Ministarstva, "neka distributivna preduzeća, zbog propusta u očitavanju, kod pojedinih potrošača svu potrošnju u dva ili tri meseca obračunavala su kao da se odvijala u samo mesec dana". Prema navodima Ministarstva, obračun pokazuje da nije bilo nikakve potrošnje određenih meseci, dok je u stvarnosti potrošnja postojala, a da tih meseci naprosto nije bila očitavana.

U saopštenju Ministarstva dalje se navodi da su greške u obračunu koje su oštetile građane, ustanovljene. Ministarstvo je na osnovu prijava građana iz Beograda i Vojvodine "ustanovilo da postoje nepravilnosti u načinu obračuna struje, zbog kojih su pojedini građani materijalno oštećeni". U EPS-u tvrde da, prema njihovim podacima, "niko od potrošača u toku poslednja dva dana, sa područja Beograda i Vojvodine nije došao da reklamira svoj račun. Nejasno je kako EPS nije evidentirao greške koje je ustanovilo Ministarstvo.

V. Spasić


vesti po rubrikama

^ekonomija

17:04h

Pitić: Za suspenzije na izvoz šećera nisu krive zloupotrebe

17:13h

Šećer blokira puteve

17:21h

Nikolić: Pitić tražio dokumentaciju

17:30h

Država će intervenisati sa 10 do 15 hiljada tona svinjskog mesa

17:39h

Ristanović: Kod davanja šećera u zakup "MK komercu" nije bilo zloupotreba

17:41h

EPS odgovara Ministarstvu za energetiku

17:50h

I dalje službena tajna da li su platili porez

17:59h

Učešće preduzeća iz Vojvodine u obnovi Iraka

18:07h

Milica Bisić o porezu na dodatu vrednost

18:14h

MMF pozitivno o zakonu o NBS

 



     


FastCounter by LinkExchange