[an error occurred while processing this directive]  

[an error occurred while processing this directive]  

I n t e r n e t   i z d a n j e

Sreda, 6. novembar 2002.

 
 
[an error occurred while processing this directive]

vesti dana

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Kako je jedna reklama za grudnjak podigla veliku prašinu

Pritisni dugme na pupku i...

"Interaktivni oglas" proizvođača čarapa i rublja

Pretty Polly privukao je na sebe paljbu feministkinja,

a ni marketinški stručnjaci nisu preterano oduševljeni njime

U firmi Pretty Polly odlučili su napraviti veliki pomak u oglašavanju. Do sada su reklame za rublje bile uglavnom orijentisane na žensku publiku, ali s novom kampanjom planiraju privući dosta muškaraca i zainteresovati ih za njihove proizvode.

Reklamna agencija Miles Calcraft Briginshaw Duffy osmislila je milion funti vrednu interaktivnu kampanju za grudnjak Baroljue: na velikim plakatima s fotografijom manekenke u crvenom čipkastom rublju biće smešteno dugme (na nestrateškom mestu - pupku), koje će prolaznici moći pritisnuti i čuti glas lepotice koja govori o tome kako je njeno novo rublje jako dobro.

Beatris Kempbel, profesor ženskih studija na Univerzitetu u Njukastlu, ističe novi oglas kao negativan primer beer-and-babes trenda i njegove "lažne samoironije": - Reklama Pretty Polly je za nešto što žene nose, ali je napravljena za muško uživanje. Ona poručuje: "Evo, možete pritisnuti dugme i raditi s njom šta god hoćete."

Čim oglasivači dobiju priliku za povratak u staro doba seksizma, oni je i iskoriste. Svi znaju da je to usmereno na odurne muškarce koji piju i prde. -
S njom se slaže i kolumnistkinja Nataša Volter, autor knjige "Novi feminizam": - To uopšte nije ironično. Gde je tu ironija? Tu se radi o muškarcima koje treba uzbuditi polugola žena.

- Trevor Biti, majstor reklame koji je smislio slavnu 'Hello Boys!' reklamnu kampanju za Vonderbra sa Evom Hercigovom, upućuje kontroverznoj reklami sasvim profesionalnu zamerku: - Nije seksistička, samo je svakodnevna. Ovi oglasi su totalno neinspirativni. Da ih dvoje-troje istaknutih osoba nije pomenulo kao negativan primer, niko drugi ih ne bi ni primetio, jer su totalno dosadni. -

U odbranu kampanje ustala je marketinška direktorica Pretty Pollyja, Sju Kleg: - Morate to shvatiti kao zabavu. Žene nose rublje da bi se osećale lepo i izgledale lepo. Seksipil te slike ja bih nazvala ženskim seksipilom. Ova kampanja je usmerena na žene, ali mi se želimo zabaviti i nismo protiv muškaraca.

Reklamiranje rublja je pretrpana delatnost i moraš preduzeti i nešto rizično da bi bio primećen. - A iz časopisa Loaded, jednog od glavnih promotera beer-and-babes trenda, stigao je komentar urednika Kejta Kendrika: - Zašto se žene smeju obarati na muškarce, a muškarci to isto ne smeju? Žene znaju da muškarci imaju smisla za humor, a mi pretpostavljamo da ga i one imaju. -

Zvonko Prijović


vesti po rubrikama

^ljudi i događaji

14:25h

Aco Vidić, vlasnik izdavačke kuće "Intelekta" pronašao pravi rukopis iz Kremana

14:56h

Kako je jedna reklama za grudnjak podigla veliku prašinu

15:18h

Povodom suđenja terorističkoj grupi "Dukađini" u Peći

 

 


     


FastCounter by LinkExchange