[an error occurred while processing this directive]  

Izdaje NIP „GLAS” a.d.
„GLAS JAVNOSTI“ d.d.

Vlajkovićeva br. 8, Beograd, Jugoslavija

[an error occurred while processing this directive]  

I n t e r n e t   i z d a n j e

Utorak, 5. septembar 2000.

 
 
[an error occurred while processing this directive]
 

rubrike

politika

društvo

ekonomija

svet

hronika

reportaža

kultura

sport

feljton

intervju

slobodno vreme

   
 

video galerija

[an error occurred while processing this directive]


Glavni meni:
 -vesti dana
 -arhiva
 -vaša pisma
 -istorijat
 -redakcija
 -kontakt Kako da koristim ovaj sajt? Pošaljite nam pismo... Vesti dana Arhiva Vaša pisma Istorijat našeg lista Redakcija Stupite u kontakt sa nama


Links

Srpsko nasleđe

Glas nedelje

SINA

SNAGA

04. Sep 2000 17:41 (GMT+01:00)

Ruski medijski magnat tvrdi da ga Kremlj ucenjuje

Berezovski predaje ORT novinarima

MOSKVA (Beta) - Ruski biznismen Boris Berezovski obavestio je predsednika Vladimira Putina da je odlučio da preda kontrolni paket prvog programa ruske televizije ORT novinarima i drugim predstavnicima kreativne inteligencije, navodeći da je to odgovor na ultimatum koji mu je postavio Kremlj - da akcije preda državi.

U pismu Putinu, koje objavljuju moskovski mediji, pod naslovom "O slobodi reči i akcijama ORT", bivši poslanik Državne dume naveo je da mu je "tokom prošle nedelje visoki činovnik predsedničke administracije postavio ultimatum - da u roku od dve nedelje paket akcija koje kontroliše preda na upravu državi, ili će ga snaći isto što i (medija magnata) Vladimira Gusinskoga".

Izazov državi

Berezovski predlaže da vlasti pođu njegovim primerom i da takođe novinarima preda akcije ORT, kako bi prvi kanal odgovarao svom imenu - "Javna ruska televizija". Berezovski kontroliše 49 odsto akcija ORT, a država 51 odsto.

"Po svemu sudeći - reč je o slanju u Butirski zatvor", gde je bio i Gusinski, zaključio je Berezovski u pismu.

"Uzrok tog predloga je vaše nezadovoljstvo izveštavanjem ORT o havariji podmornice Kursk. 'Predsednik želi da sam upravlja ORT' - rekao mi je vaš predstavnik", navodi Berezovski u pismu Putinu.

"Posle faktičkog proterivanja Gusinskog iz zemlje i prelaska NTV (koja je u sastavu grupacije Medija-Most) pod kontrolu 'Gazproma', to jest države, ORT je jedini nacionalni kanal koji ne zavisi u potpunosti od vlasti ", navodi Berezovski. U pismu ruskom predsedniku, on dalje navodi da ako "prihvati ultimatum, u Rusiji više neće biti informacije, već će je zameniti telepropaganda, koju će kontrolisati vaši savetnici".

"Postavljajući mi ultimatum, vi ste u suštini pred državom postavili sebi važno pitanje - imaju li u Rusiji pravo na život nedržavni mediji", navodi se u pismu i dodaje da su "pretnje i ucene nedopustivi argumenti vlasti u razrešenju sporova sa građanima".


vesti po rubrikama

^svet

16:38h

Rusija pogođena novim bombaškim napadima

16:54h Nove rusko-japanske nesuglasice oko Kurilskih ostrva
17:09h Širom Francuske blokirana skladišta i rafinerije
17:18h U Njujorku sve spremno za Milenijumski samit UN

17:41h

Ruski medijski magnat tvrdi da ga Kremlj ucenjuje

18:06h EU poručuje da njihova politika prema SRJ zavisi od rezultata izbora
18:17h Oficir Kfora izazvao saobraćajnu nesreću u centru Skoplja
18:39h Paraga obelodanio "testament" ubijenog haškog svedoka
   


     


FastCounter by LinkExchange