Glumica Branka Šelić prešla je iz Somborskog pozorišta u Atelje
212 u trenutku kada je ono bilo jedno od najboljih.
Odmah je uskočila u "Turneju". Igra u "Porodičnim
pričama" Biljane Srbljanović, "Parovima" Gorana
Markovića, gledali smo je i u "Kokoški". Dejan Mijač
ju je angažovao za novu predstavu "Divlji med".
Da
li ste prelazak u Beograd iz Sombora doživeli kao priliku da se
dalje glumački nadgrađujete?
- Imala sam vrlo blag i lep prelaz. Sa kolegama Biljanom
Milkić i Sašom Torlakovićem iz Sombora igrala sam u predstavi
"Ples na praznik Lunase", koprodukciji somborskog pozorišta
i Ateljea. Tako sam neosetno prešla u Atelje 212, ali za moj prelazak
najzaslužniji je bio Ljubomir Muci Draškić. U Ateljeu je divna
atmosfera.
Dosta vaših kolega iz Sombora se rasulo po drugim pozorištima?
- Normalno je da u istoriji pozorišta, posle sedam godina,
dolazi do stagnacije. Za to pozorište je velika stvar da je došla
mlada, školovana grupa glumaca koja će dati neki novi rukopis.
Za glumce je normalno da prelaze iz jednog u drugo pozorište.
U Beogradu je mnogo lakše jer ima više pozorišta u kojima se ljudi
skupljaju po projektu. Kada se odlazi iz manjih sredina, onda
je taj prelazak drastičniji jer podrazumeva i selidbu.
Do sada ste radili samo sa najboljim rediteljima. Kako ste
se "razumeli" sa Dejanom Mijačem?
- Dejana Mijača cenim i volim njegove predstave, a sada u
"Divljem medu" prvi put i radim s njim. Divno je što
mi Petar Kralj igra oca, a u nekim scenama imam osećaj da se identifikujem
sa publikom i divim se tako velikom glumcu.
Neki kažu da ste u nekoliko poslednjih uloga vrlo slični.
To su ženski likovi duboko uronjeni u trivijalnost i svakodnevicu.
Da li postoji opasnost od slične interpretacije?
- Za mene su one sasvim različite. Izazov da se igraju uvek
postoji i u tekstu i u ekipi s kojom radim. Nemam nikada jasnu
predstavu kakva će uloga biti.
I na sceni i privatno odajete utisak stidljive osobe koja
sa velikim strpljenjem čeka svojih pet minuta i pokazuje poštovanje
prema kolegama?
- Svi su glumci uglavnom stidljivi, samo neki to prikrivaju.
To što uvek spominjem i kolege jeste iz uverenja da je pozorište
kolektivni čin. Meni ovaj posao pričinjava zadovoljstvo, a radosnom
me čine drugi ljudi...
G.Stanković
Foto: B.Pantelić