![]() |
![]() | ![]() |
I n t e r n e t i z d a n j e Nedelja 23. 7. 2006. | ||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ![]() |
Bilo je procena da bi broj auto-škola, kojih sada ima oko 900, mogao biti posle donošenja novog propisa mnogo manji zbog rigoroznijih uslova poslovanja. Jedna od takvih je i da bi broj auto-škola mogao da se prepolovi, jer neće moći da obezbede adekvatne uslove za teoretsku nastavu, vozila ne starija od pet godina, kompjutere. Predrag Mihailović, v. d. direktora Poslovnog udruženja auto-škola, izjavio je za Glas da je ipak realnije očekivati da će nekih 30 odsto škola morati da zatvori svoja vrata. - Naravno, to će biti one manje škole, koje zaista rade u skromnim uslovima, u neadekvatnom prostoru, pa čak i nekim vešernicama. Toga ima, ali ipak će većina opstati. Uslovi su sasvim prirodni. Nećete decu staviti da voze automobile stare 20 godina. Drugo, morate obezbediti učionice za teoretsku nastavu i insistirati na predavanjima. Ne može se sve naučiti iz knjige i trestova već kandidate učiti kulturi ponašanja u saobraćaju, pripremiti ih na situacije koje ne možete uvek predvideti. Instruktorima se ostavljaju odrešene ruke, ali povećava se i stepen odgovornosti, pa će se oni čiji kandidati sutra na drumu budu pravili prekršaje i propuste naći u nezavidnoj situaciji. Važno je i to što će vozači početnici dobijati probnu vozačku dozvolu na dve godine i biti rigorozno kontrolisani, duplo strožije nego stari vozači - rekao je Mihailović. I. Stojković![]() ![]() ![]() | ![]() |
|
![]() | |||
![]() | |||
Copyright ©
1999-2006 NIP Glas javnosti d.o.o. |
![]() |