GLAS JAVNOSTI  

 

I n t e r n e t   i z d a n j e
Ponedeljak, 19. 12. 2005.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

vesti dana

forum

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Gradska reklamna publika

Efektna reklama u kojoj beba puzeći simulira kretanje automobil sa pogonom na sva četiri točka bila je samo deo programa revije najboljih reklama "Noć reklamoždera". Osim šest stotina reklama od Islanda do Nigerije atmosferu među srpskim reklamožderima grejale su plesačice koje su, uz ritam salse, opravdale temu ovogodišnjeg sajma reklama "Karneval".

Horsko navijanje publike izmamio je serijal Em-Ti-Vijevih promotivnih spotova u kojima se anonimusi uz pratnju ritam mašine na jeftinom sintisajzeru glasovno "borili za život", dok su reklame iz afričke produkcije po dizajnu i scenariju podsećale publiku na rane sedamdesete. Potpuni sklad između brenda i poruke o njegovoj upotrebi kao životnom stilu u reklamnim kampanjama ostvarile su kompanije za proizvodnju sportske opreme, čiji promo-spotovi nude ideju o zdravom životu i prevazilaženju sopstvenih fizičkih mogućnosti.

Da je ideja još uvek važnija od produkcije i manekena pokazao je set italijanskih reklama o zaštiti životne sredine u kojima su glavni junaci dva ribara koji po vrtićima deci izvode predstave o životu na i u moru. Glasovi publike u sali odabrali su za najbolju domaću reklamu u 2005. godini deo serijala Cepter osiguranja o sujeverju "Da ne čuje zlo", u kojem komšija Branimir Brstina poliva komšiju Svetislava Goncića radi uroka. Nekoliko srećnih reklamoždera i reklamožderki putovaće na Kopaonik i Hrvatsko primorje.

U času kada je gošća sa Dalmatinske rivijere uručivala nagradu sretnoj dobitnici, Centrom "Sava" se prolomio zvižduk dostojan cigansko-grobarskog nadmetanja na derbiju. Isto se dogodilo posle reklame za prava gej populacije. Tek da se pomene jer je u sali sedela uglavnom "moderna" srpska omladina, "znatiželjna" i "otvorena" za svetske marketinške trendove.

A. N.


vesti po rubrikama

^kultura

Porodična rok industrija
Priča o Mocartovom odnosu prema slavi
Prvi koncert Stefana Milenkovića u Otavi
Gradska reklamna publika
 


     


FastCounter by LinkExchange