GLAS JAVNOSTI  
 

I n t e r n e t   i z d a n j e
Sreda, 30. 11. 2005.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

vesti dana

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Kompanija "Metro" će sledeće nedelje otvoriti drugi objekat u gradu

"Metro" i u Zemunu

U megamarket, koji će se nalaziti pored fabrike lekova "Galenika", uloženo 154 miliona evra, a biće zaposleno više od 200 radnika

Kompanija "Metro" će početkom sledeće nedelje otvoriti svoj drugi objekat u Beogradu, a treći u Srbiji. Prodajni objekat će se nalaziti u Zemunu, pored fabrike lekova "Galenika", na putu ka Novom Sadu, a prostiraće se na 15.000 kvadratnih metara, što je dvostruko više od prostora prvog megamarketa otvorenog u Krnjači početkom ove godine. Vrednost ove investicije je približno 15 miliona evra. Otvaranjem objekta u Zemunu stvoriće se 220 novih radnih mesta, koliko je planirano za svaki "Metroov" prodajni objekat.

- Na jedno radno mesto u "Metro" u prijavljuje se u proseku 400 ljudi. Za radno mesto u veleprodajnom centru konkuriše u proseku 250 ljudi, dok za radno mesto u Upravi vlada nešto veće interesovanje, pa za njega molbe u proseku podnosi oko 350 ljudi - kaže Nataša Glišić, direktor Korporativnih komunikacija "Metroa".

Zapošljavanje

Proces selekcije i zapošljavanja u "Metroovim" prodajnim objektima je uvek istovetan. Kontaktira se lokalni biro rada i u nekim od novina objave se konkursi za radna mesta, u kojima je detaljno objašnjeno koje su kvalifikacije neophodne. Prvi krug selekcije obavlja se po pristizanju pisanih prijava sa propratnom biografijom i tada se biraju kandidati koji zadovoljavaju zadate kriterijume. Potencijalni kandidati koji ispunjavaju postavljene kriterijume pozivaju se na intervju sa nižim menadžmentom, a zatim, ukoliko budu pozitivno ocenjeni, sledi razgovor sa višim menadžmentom. U zavisnosti o kojem radnom mestu je reč, mogući su pisani testovi ili testovi poznavanja rada na kompjuteru u određenim programima. Službeni jezik kompanije "Metro" u svih 28 zemalja u kojima posluje je engleski.

Ona objašnjava da na srpskom tržištu nema obrazovanog kadra koji bi odmah bio spreman za rad u "Metroovim" centrima zbog specifičnog poslovanja te kompanije.
- Budući da je to slučaj i u drugim zemljama, razvijen je interni sistem edukacije, gde nove kolege uče od iskusnijih kolega, bilo unutar zemlje ili u inostranstvu - kaže Glišićeva.

Početkom januara, "Metro" je u Srbiji zapošljavao 400 ljudi. Danas ta ista kompanija zapošljava 600 ljudi, a rukovodstvo planira da dočeka kraj godine sa 800 zaposlenih i tri veleprodajna centra.
Iz uprave "Metroa" naglašavaju da je planirana dalja ekspanzija i širenje na srpskom tržištu u narednoj godini, a da će ukupna investicija te kompanije u Srbiji ove godine biti 60 miliona evra.

Uslov za kupovinu u "Metro" Cash & Carry distributivnim centrima je posedovanje "metro" kartice za kupca, koja se izdaje pravnim licima, organizacijama, institucijama i udruženjima, fizičkim licima registrovanim za obavljanje svoje delatnosti kod nadležnih državnih organa.
Proces izdavanja "metro" kartice za nove kupce je konstantan proces i proporcionalan je rastu privrednih subjekata, udruženja i institucija.

V. V.


vesti po rubrikama

^Beograd

"Metro" i u Zemunu
Mrtve ptice se ne uklanjaju noću
Sa devojčicom raste i proteza
Jedini spas video-nadzor
Petnaest godina curi sa plafona
Nastavljaju se protesti u Surčinu
Završena poseta Japanu
Gradske vesti: Lažni humanitarci na Vračaru
 


     


FastCounter by LinkExchange