GLAS JAVNOSTI  

 

I n t e r n e t   i z d a n j e
Nedelja, 13. 11. 2005.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

vesti dana

forum

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


VOZILI SMO


"Pežo 407", automobil s kojim ne možete proći nezapaženo

Lepo, lepše, "pežo 407"

U iščekivanju novog "pežoa 407 kupe" koji je premijerno predstavljen na auto-festivalu u Frankfurtu, provozali smo se "četristosedmicom", sa benzinskim agregatom od 2,2 litara. Iako se "406" (prodat u 1,6 miliona primeraka) koji je predstavljen 1995. godine lavovski borio sa konkurencijom do 2004. godine, Pežo je sa "407" napravio još jedan veliki korak, u estetici i performansama. Godinu i po dana posle svoje premijere, "407" sija na gradskim ulicama, pa vam se teško može desiti da u njemu ostanete neprimećeni. Precizno utvrditi koji deo "pežoa 407" je najlepši, približno je onome što se zove "misija nemoguće".

Tehnički podaci:

Peugeot 407 2,2 SPORT
Motor: 2230 ccm
Snaga: 158 KS/ pri 5650 o/min
Maks. obrtni moment: 217 Nm pri 3900 o/min
Ubrzanje od 0 do 100: 10,2 sek.
Maks. brzina: 210 km/h
Prtljažnik: 430 l
Rezervoar: 70 l.
Potrošnja u gradu: 13 l
Dimenzije D/Š/V: 4.676 mm/ 1811 mm/ 1.445 mm

Dilema počinje već od prednje maske i usisnika urađenih u "Ferari" stilu. Elegancija se nastavlja linijom prednjih farova, a zatim i pogledom na "407" s boka. Ni za delić manje nije ekstravagantan sa zadnje strane, za šta je zadužen nepogrešiv dizajn zadnjih svetala. Istovetan utisak važi i za unutrašnji deo gde dominiraju kvalitetni materijali i aluminijumske obloge. "Pežo 407" sa našeg testa dokazuje teoriju o spoju crne boje karoserije sa srebrnim lajsnama, kao idealnu kombinaciju u auto-dizajnu.

Ovaj auto, po svojim dimenzijama, velikom dužinom i posebno širinom(1811), zaista iskače iz svoje srednje klase. Uprkos tome, mala zamerka može se staviti jer se na zadnjem sedištu teško može smestiti peta osoba. Ali to se može očekivati jer je "407" praktično izvedena verzija modela "406 kupe". S druge strane, u prtljažnik možete staviti, bukvalno šta hoćete i koliko hoćete.

Bela instrument tabla je pregledna i odlično se uklapa u unutrašnje boje. Vozač lako dolazi u idealan položaj premda se volan podešava po visini i dubini. Kada se udobno smestite, možete se prepustiti "plovidbi" drumom. Komfor i udobnost ovog "pežoa" je na najvišem-francuskom nivou. "Limuzinskom" osećaju doprinose specijalni nosači motora, moderna sub-šasija i odvojene funkcije amortizera od funkcije upravljanja. Auto sa našeg testa težak je 1.480 kilograma, pa je motor od 158 konjskih snaga dovoljan da "407" bude potpuno agilan i brz. Do stotke stiže za solidne 10,2 sekunde, a prilikom našeg testa kazaljka se zaustavila na maksimalnoj brzini od 210 kilometara na sat. Kao ulog bezbednosti moraju se istaći tradicionalne "Pežoove" izvanredne kočnice, koje ovaj "407" od tonu i po, zaustavljaju s neverovatnom lakoćom.

Iako se liči na anđeo iz snova, i "407" ima poneku manu. Najveću nalazimo u potrošnji goriva koja prema fabričkim podacima iznosi 13 litara. Ukoliko ste istrajni na sportskom stilu, "407" vam za 100 kilometara može "popiti" i više. Ipak ovaj nedostatak lako se kompenzuje ukoliko benzinski zamenite HDI motorima od 1,6 i 2,0 litara, mada je faktor potrošnje u ovakvim kolima često sporedan.

Za "407" u "Veranu" nude paletu od 6 motora i to: 4 benzinska (tri motora sa 4 cilindra zapremine 1.8, 2 i 2.2 l i motor zapremine 3.0 l sa 6 cilindara), kao i dva HDI dizel motora (1.6 i 2.0l) sa filterima za izduvne gasove koji odgovaraju Euro 4 propisima o očuvanje sredine.

M. Radulović


vesti po rubrikama

^konjske snage

Lepo, lepše, "pežo 407"
"Honda" jeftinija u pretprodaji
"Golf 4 moušn" po ceni običnog modela
 


     


FastCounter by LinkExchange