GLAS JAVNOSTI  
 

I n t e r n e t   i z d a n j e
Utorak, 8. 11. 2005.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

vesti dana

forum

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Kako građani da dokažu da neko troši impulse preko njihovog broja

Prvo plati, pa posle dokaži

Porodica Marković čiji su telefonski računi u proseku 1.000 dinara, u junu dobila da plati 46.630 dinara

BEOGRAD - Telekom Srbija ne brine previše kako da prijatno iznenadi građane i obezbedi priključke za fiksne telefone, ali, ne retko, šokira korisnike enormno visokim računima. Porodica Marković koja živi na Banovom Brdu u Beogradu godinama plaća račune u proseku oko 1.000 dinara, najveći je do sada bio 2.500 dinara. U junu je, međutim, stigao obračun da treba da plate 46.630 dinara, a za jul 11.892 dinara.

Markovići su reklamirali račun i zatražili mikrofilm. Ova porodica je inače priključena na staru centralu, a službenici su, kako tvrde Markovići, rekli da je mikrofilm, koji beleži pozive, izgreban. Posle insistiranja da im se obezbedi taj dokument, rečeno je da je izgubljen. Markovićima je, uz to rečeno, da su verovatno zvali 041, što oni kategorički odbacuju.

Telekom: Reklamacija neosnovana

U sektoru za spoljne odnose Telekoma kažu da su "dve komisije Telekoma, prvostepena i drugostepena, sastavljene od najboljih stručnjaka, sa sigurnošću utvrdile da su impulsi potrošeni sa priključka Mirkovića". U ovom objašnjenju se dodaje da je ceo slučaj proveravan i treći put, po nalogu Ministarstva za kapitalne investicije, kada je ponovo konstatovano da je reklamacija neosnovana.

- Jedna šefica u Korisničkom servisu rekla nam je da nikada nećemo videti mikrofilm. Sve je počelo tako što nas je u subotu, 11. juna u 14.55 sati, pozvao neko ko se predstavio kao službenik Telekoma i rekao nam da je do tog trenutka, u roku od tri dana, napravljen račun od oko 64.000 dinara. Zaboravili smo na tu činjenicu dok nismo dobili račun, koji na sreću nije bio toliko visok koliko je najavljeno, ali za naša primanja i ovaj je astronomski - kaže Mirjana Mirković.

Iako u Telekomu tvrde da je sve podložno dokazivanju i da greške nisu moguće, veliko pitanje ostaje kako se i na koji način može utvrditi da li se neko iz Telekoma ili iz komšiluka "nakačio" na nečiji broj ili je neko od ukućana zaista telefonirao u inostranstvo ili zvao neku "vruću" liniju.

Na naše pitanje zašto se ne može dobiti mikrofilm, u Telekomu kažu da mikrofilm ipak postoji i da vlasnik telefonske linije, ili onaj ko ima ovlašćenje treba da podnese pismeni zahtev. Mirkovići su nastavili da plaćaju račune za avgust (650 dinara), septembar (oko 300 dinara), ali su se, u međuvremenu, žalili inspekciji telekomunikacija u Ministarstvu za kapitalne investicije. Međutim, od inspektora Nebojše Marinkovića dobili su objašnjenje da je postavljen kontrolnik koji je registrovao pozive ka 041.

- Niko iz naše porodice sigurno nije zvao brojeve koji počinju tim ciframa, kada neko razgovara sve se čuje u stanu, nemoguće je to sakriti. Nikada nismo imali probleme te prirode u kući - navodi Mirjana Mirković i dodaje da oni taj novac nemaju i da neće platiti račune "koje nisu napravili, pa makar im Telekom i isključio telefon". Mirkovići su dobili opomenu pred demontažu priključka da će, ukoliko zaostale račune ne plate do 2. novembra, ostati bez telefona. To još nisu učinili.

A. Matić


vesti po rubrikama

^ekonomija

Manji troškovi pa skuplja struja
Prvo plati, pa posle dokaži
MMF dodelio Srbiji žuti karton
Bankari ne podižu kamate na kredite?
Akcije "Simpa" od danas na berzi
 


     


FastCounter by LinkExchange