GLAS JAVNOSTI  

 

I n t e r n e t   i z d a n j e
Nedelja, 6. 11. 2005.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

vesti dana

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Lenovo sponzor kompjuterske opreme za Olimpijske igre u Torinu

Kako se gradi ime?

Kompanija Lenovo je počela sa odbrojavanjem preostalih dana koji nas deli od ceremonije otvaranja Olimpijskih igara u Torinu 2006. godine uz aktivnosti koje imaju za cilj predstavljanje Lenova na globalnom nivou. ova kompanija se priključila Olimpijskom pokretu u martu 2004. godine kao partner koji će obezbediti kompjutersku opremu za Olimpijske igre u Torinu 2006. i u Pekingu 2008. godine, što ga čini najnovijim globalnim sponzorom. Cilj sponzorstva je promovisanje brenda Lenovo, izgrađivanje jedinstva i povezanosti među Lenovo zaposlenima širom sveta, i proširenje mreže korisnika.

U Torinu u Italiji, gde će se održati Zimske Olimpijske igre od 10. do 26. februara 2006. godine, tim od 30 zaposlenih u Lenovu, više od godinu dana, radi sa Organizacionim komitetom Olimpijskih igara (TOROC) na postavljanju, testiranju i oceni kompjuterske opreme. Hardversko rešenje Lenova za Zimske Olimpijske igre uključuje 5,000 desktop računara, 350 servera i 600 notebook računara.

Ova oprema podržava četiri osnovne aplikacije potrebne Olimpijskim igrama - Sistemi upravljanja igrama (Games Management Systems), Sistem INFO2006 (Games INFO2006 System), Prostorni sistem i sistem centranih rezultata (Venue and Central Results System) i Informacioni sistem za komentatore (Commentator Information System). Lenovo oprema se pokazala besprekornom na testiranjima sprovedenim krajem 2005. godine, a Međunarodni Olimpijski komitet je nedavno objavio uspešno zaključenje integrativnog testiranja tehnologije.

Google kid

Ako je verovati informacijama sa veba, jedan bračni par iz Švedske je nazvao svog novorođenog sina Google.
Preciznije, ime klinca je Gugl Kej, rođen je 12. septembra. Ne liči na manijakalnog ubicu, ali čekajte da ga vidite za par godina kada počne da surfuje vebom.
Roditelji klinca su Vejlid Elaja Kej i njegova žena Kerol, oboje Šveđani libanskog porekla, s tim da on radi doktorat na polju "search engine marketinga" i jako ceni kompaniju Google.

Pored obezbeđivanja hardvera za sva olimpijska dešavanja, Lenovo će postaviti sedam internet loža u tri atletska sela, uključujući Torino, Sestriere i Bardonechia, s tim da će glavni centar biti u Torinu. Zimske Olimpijske igre 2006. godine ostaće upamćene u istoriji po najvećoj stopi pristupa internetu za sportiste, trenere i selektore. Lenovo takođe planira da predstavi svoje tehnologije ključnim potrošačima u centru Torina, predstavljanjem ThinkPad notebook računara i Lenovo PC-ja.

"Olimpijske igre predstavljaju osnovu koja će omogućiti da se dostigne broj do 3 milijarde gledalaca", rekao je Philippe Davy, potpredsednik marketinga Lenova. "Mi želimo da gledaoci znaju naše ime, a istraživanje tržišta pokazuje da Lenovo mora da izgradi ime prepoznatljivo i van granica Kine. Mi takođe želimo da gledaoci ocene naš novi brend i da znaju šta stoji iza njega. Želimo da ime Lenova povežu sa najvišim standardima usluga prema potrošačima i inovacija. Zahtevni kontekst Olimpijskih igara će to i potvrditi."

Marketinške aktivnosti Lenova u vezi sa Olimpijskim igrama su u Kini počele još u martu 2004. godine. Lenovo desktop i notebook računari svakodnevno su korišćeni u Pekinškom organizacionom komitetu za Olimpijske igre. Lenovo je sa ovim komitetom već počeo da radi na planiranju tehnologije koja će biti potrebna za Olimpijske igre 2008. godine u Pekingu. Lenovo je imenovao kao svoje ambasadore ženski teniski dubl Li Ting i Sun Tiantian i Shen Džue i Zhao Hongbo koji će učestvovati u takmičenju u umetničkom klizanju u paru.

Lenovo će se oglašavati na televiziji u toku umetničkog klizanja i zimskih sportova, koje će prenositi brojne TV stanice širom sveta, kao i glavne lokalne stanice. Lenovo takođe sprovodi upečatljivu bilbord kampanju koja se može primetiti širom Pekinga i Šangaja. Globalno predstavljanje je planirano za 2005-u godinu.

Kroz saradnju sa Olimpijskim igrama, Lenovo je već postavio nove potrošačke odnose sa svetskim sponzorom GE's NBC. Lenovo je izabran za NBC-ijevog provajdera kompjuterske opreme za Olimpijske igre u Torinu. Viza sarađuje sa Lenovom na različitim inicijativama, uključujući i izdavanje kreditne kartice sa tematikom Olimpijade za Kinu. "Koka kola" sarađuje sa Lenovom na marketinškim inicijativama u Kini, među kojima je je zajednička reklamna i prodajna kampanja.


vesti po rubrikama

^tehnologij@

Dokumenta na čipu
Kako se gradi ime?
Stigla rešenja i za finansijski sektor
Predstavljamo: Atraktivni BenQ model AX72
IT barometar: Krah štampanih medija!
Telefonika kupuje operatera O2
Naiva.A, dosadan ali ne i opasan
Tehno vesti: MP3 plejer i švajcarski nožić
 


     


FastCounter by LinkExchange