GLAS JAVNOSTI  

 

I n t e r n e t   i z d a n j e
Nedelja, 6. 11. 2005.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

vesti dana

forum

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


PREDSTAVLJAMO


"Sitroen C4 kupe" futuristički auto po pristupačnoj ceni

Lepotan na drumu

Lepota je stvar ukusa, ali "sitroen C4 kupe" je, ako ne najlepši, onda sigurno u samom vrhu, bar kada je reč osećanjima koja bude vizuelna čula. Da bismo se uverili i u karakter ovog lepotana, sličnog automobilima iz futurističkih filmova, omogućio nam je generalni zastupnik "Citroena" za Srbiju, "Vitro-grup".

Ulicama Beograda provozali smo se u modelu sa motorom od 1,6 litara. Mora se naglasiti da je, sem zadnjeg dela koji je kompletno u staklu, najjači adut uživanja i vožnji sa "C4 kupe", panoramski krov koji je zapravo produženi deo zadnjeg stakla. Posle prvih metara, pada nam na pamet zašto je "sitroen" sinonim za udobnost. Vešanje je veoma mekano, pa auto prosto plovi na putu. Kada vas pritom prati jedinstven "sitroenov" šum, užitak je potpun.

Unutrašnji deo skladno prati spoljašnju futurističku liniju. Sedišta su nekako oblikovana po "sitroenovoj" crti, sa blagim karličnim izbočinama koje dobro drže u krivinama. Centralna konzola je presvučena solidnom plastikom, a instrument-tabla nalazi se na njenoj sredini. Najoriginalniji deo enterijera je nepomična sredina volana sa dugmetima koja ostaje fiksirana pri okretima volana.

Tehnički podaci:

"C4 kupe" VTR 1.6i 16V
- Motor: 1587 ccm
- Snaga: 110 KS/ 5750 o
- Ubrzanje 0-100 km/h: 10,6 sek
- Maks. brzina: 194 km/h
- Menjač: 5 stepeni
- Masa: 1.200 kg
- Dimenzije (duž/šir/vis): 4273/1769/1458
- Potrošnja u gradu: 9,5 l/100 km

Model od 110 konjskih snaga koji smo vozili, ima solidnu snagu, ali se čini da "sitroen" toliko ne pravi kompromis za udobnost, pa se teško može iščupati poneka sportska osobina. Ipak, ako se odlučite za HDI dizel agregat 2,0 od 138 "konja", verovatno je druga priča. ESP se isključuje pritiskom na dugme, a tada dolazi i pet minuta za "sportiste".

Zamerku stavljamo na ručicu menjača, koja je postavljena predaleko, pa se čini da pri svakoj promeni brzine nastupa "faktor dohvatanja". Sem toga, ručica menjača, iako precizna, deluje previše lagano, pa bi bilo dobro da se "Sitroenovi" konstruktori pozabave ovom problematikom. Svakako, ukoliko se odlučite za automatski menjač, ove zamerke padaju u vodu.

"Citroen C4", pored kupea, može se naručiti u brojnim varijantama. Kupcima se nude verzije sa troja i petora vrata i sedam paketa opreme. Prednji deo kod obe karoserije je isti, a pored kupea, "C4" se naručuje u varijanti "berlin". Ukusi su različiti, ali "C 4 kupe" je po našem mišljenju pravi biser na ulicama. Uz dobre karakteristike, "C 4" prati još jedan veliki adut, a to je veoma konkurentna cena pa, u paketu VTR sa motorom od 1,6 litara, "C 4 kupe" može biti vaš za 16.013 evra. Ako volite luksuz u ponudi je i brojna paleta dodatne opreme.

M. Radulović


vesti po rubrikama

^konjske snage

Lepotan na drumu
Akcija "Pežoa" za komercijalna vozila
Popust za gume u "Dajmleru"
"Seat leon", automobil godine u Danskoj
 


     


FastCounter by LinkExchange