GLAS JAVNOSTI  
 

I n t e r n e t   i z d a n j e
Subota, 5. 11. 2005.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

vesti dana

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Gradska komisija objavila rang-listu privatnih prevoznika

Konkurs gotov, žalbe počinju

Nenad Bogdanović: ITS se pokazao kao dobar za građane, pa zato planiramo da u njega uvedemo i prigradski prevoz, a kasnije i "Beovoz". Marija Vukovljak-Šarić, "Giga trans": Konkurs previše strog jer je traženo da se prvo nabave autobusi, pa tek onda odlučivano ko će dobiti posao

Ispali

Učesnici koji nisu ispunili uslove konkursa su "Lekon" i "Konvoj travel" zbog nedovoljnog broja kvalifikovanih vozila, "Nar turs" zbog starog voznog parka, "Giga trans", "Trans produkt", "Stokanić", "Velis", i "Viva todeks" jer nemaju vozila.

Bogdanović obećao ostavku

Gradonačelnik Beograda Nenad Bogdanović ponudio je ostavku ukoliko neko pronađe grad u kome je cena gradskog prevoza niža od one u Beogradu. Gradonačelnik je naveo i da se iz gradske kase godišnje za gradski i prigradski prevoz izdvoji pet milijardi dinara, a da će Beograd cenu prevoza usklađivati sa standardom građana.

Gradska komisija za dodelu linija javnog prevoza objavila je juče zvaničnu rang-listu privatnih prevoznika koji su učestvovali na konkursu. Na prvom mestu je ponovo "Lasta", kao i na preliminarnoj listi objavljenoj 18. oktobra. Na drugom mestu je Udruženje privatnih prevoznika, a treći "Braća Šarac", za razliku od preliminarne liste na kojoj je trećeplasirano bilo preduzeće "Giga trans". Učesnicima je ostavljen rok od osam dana da Gradskom veću podnesu žalbu na rezultate konkursa.

- Trudili smo se da na konkursu učestvuju ozbiljna preduzeća i zato su privatni prevoznici motivisani da se grupišu. Pored gradskog, planiramo da uvedemo konkurenciju i u prigradskom prevozu. Integrisani tarifni sistem pokazao se kao dobar za građane, pa zbog toga planiramo da u ITS uvedemo i prigradski prevoz, a kasnije i "Beovoz" - kaže Nenad Bogdanović, gradonačelnik Beograda.

Rezultati konkursa ponovo su izazvali nezadovoljstvo privatnih prevoznika koji su ostali ispod crte. Kako kaže Marija Vukovljak-Šarić, direktor "Giga transa", preduzeća koje su neki prevoznici prozivali posle objavljivanja preliminarne liste, konkurs je bio previše strog, pošto je traženo da se prvo nabave autobusi, pa je tek onda odlučivano ko će dobiti posao.

- Problem je nastao sa ruskim proizvođačem autobusa koji nam nije isporučio autobus, pošto im je kapacitet proizvodnje 100 vozila, iako imamo isti ugovor kao i neki prevoznici kojima su autobusi isporučeni. Rusi su preuzeli odgovornost za ovaj problem i njihov ambasador je čak zvao Radmilu Hrustanović i obećao da će autobusi stići do 20. novembra. Dali smo avans od 284.000 evra za autobuse, i mislim da je trebalo uključiti sve autobuse koji su plaćeni - kaže Marija Vukovljak-Šarić.

N. Č.


vesti po rubrikama

^Beograd

Konkurs gotov, žalbe počinju
Na ulicu bez posla i podrške porodice
Za neobrijane kazna 5.000 dinara
Virus umire na 60 stepeni
Sporne izmene Zakona o planiranju
Novembarska sniženja
"Lasta" otvorila perionicu
Sinoć u Beogradu: Ah, kog' prosca da izaberem...
Gradske vesti: Prevrnuta cisterna sa fekalijama
 


     


FastCounter by LinkExchange