GLAS JAVNOSTI  
 

I n t e r n e t   i z d a n j e
Četvrtak, 3. 11. 2005.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

vesti dana

forum

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Jat kupuje avione Erbasa

BEOGRAD - Iako ga je Vlada Srbije smenila početkom februara ove godine sa mesta generalnog direktora "Jat ervejza", Aleksandar Milutinović nije se "predao" - ostao je da radi kao savetnik novog generalnog direktora, a nedavno je dobio premeštaj u Atinu, gde se zaposlio kao predstavnik Jatovog predstavništva. "Nikakvih tajni nema i o svemu smemo da pričamo. Milutinović je na čelu predstavništva Jata u Atini.

Nema bombe

Na pitanje da li je u nekom od Jatovih aviona pronađena bomba, Starčević je odgovorio da nije i da je finansijski naručena priča da će se u naredne dve nedelje to desiti. "Samo za dva dana prodali smo 7.000 karata u promotivnoj akciji koju smo organizovali. Onda se neko setio i najavio da će u avionu Jata biti postavljena bomba u narednih 15 dana. Angažovali policiju i ništa nije otkriveno, rekao je Starčević.

Komercijalna služba dala je taj predlog, ja sam ga odobrio", rekao je v. d. generalnog direktora Jata Nebojša Starčević, odgovarajući na pitanje da li je trpeo politički pritisak da to postavljenje odobri i ko je tako nešto uopšte predložio. Starčević na jučerašnjoj konferenciji za novinare nije precizirao kolika je šteta od dosadašnjih štrajkova u Jatu, rekavši da one jesu izračunate, ali da "više nećemo dozvoliti da se vraćamo na te teme".

Ministar za kapitalne investicije Velimir Ilić objavio je da je sa Starčevićem bio nedavno na razgovorima u Erbasu zbog spornog desetogodišnjeg ugovora i da je skoro dogovoreno da se taj ugovor obnovi novim koji bi omogućio nabavku malih aviona. Ako se to desi, kazao je Ilić, Erbas će napraviti studiju koliko je aviona Jatu potrebno. "Ponudili su nam nove kredite da nabavimo bar četiri aviona", rekao je Ilić.

- Vlada Srbije razmišljaće o privatizaciji Jata, ali je tome ipak najbliža "Jat tehnika", za koju će danas vlada potvrditi odluku o odvajanju od matičnog preduzeća. Radimo studiju koja će pokazati da li Jat treba privatizovati, jer je Jat nacionalna kompanija - kazao je Ilić.

Pored toga, "Jat tehnika" je od nemačkih vazduhoplovnih vlasti dobila sertifikat "EASA PART 145", što će značiti da ovo preduzeće od sada može da radi i na avionima registrovanim u zemljama Evropske unije. "Ovaj sertifikat povećava konkurentnost Jata", rekao je Budimir Hinić, direktor "Jat tehnike". Hinić nije precizirao koje strane kompanije su zainteresovane za privatizaciju "Tehnike", ali je rekao da ih ima dosta.

A. M.


vesti po rubrikama

^ekonomija

Zbog Mobtela neko će iza rešetaka?
Dug prepreka za sklapanje "punta"
Jat kupuje avione Erbasa
Inflacija u 2006. godini 9,3 odsto
NBS drastično poskupljuje kredite
 


     


FastCounter by LinkExchange