GLAS JAVNOSTI  

 

I n t e r n e t   i z d a n j e

petak, 01. 7. 2005.

 
 

Glas javnosti 24 sata sa Vama... najnovije vesti iz zemlje i sveta...

vesti dana

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Predstavljeni novi planovi za poboljšanje saobraćaja u gradu

Bez zastoja na šinama

Vrednost obimnog posla obnove tramvajskih pruga, kontaktne mreže i kolovoza procenjena je na približno 180 miliona evra, a planirano je da se deo radova finansira iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj, a deo iz gradskog budžeta

Saobraćajni projekti

Saobraćajni projekti radiće se za sledeće lokacije: kružni tok kod Omladinskog stadiona; raskrsnica kod Autokomande; Kružni put-Avalski put; Kružni put-Ibarska magistrala; Diplomatsko naselje i za još deset manjih raskrsnica. U planu su i projekti za spoljnu opremu u zonama centralnog upravljanja semaforima, kao i za koordinaciju rada semafora na Južnom bulevaru.

Obnova šina

Planovi za obnovu saobraćajnica sa tramvajskim prevozom obuhvataju sledeće deonice: Resavska, od Nemanjine do Bulevara kralja Aleksandra; od okretnice na pristaništu do raskrsnice ulica Tadeuša Košćuška i Cara Dušana; Ruzveltova, 27. marta, Džordža Vašingtona, Cara Dušana do Tadeuša Košćuška; od Novog groblja do Omladinskog stadiona; od Gospodarske mehane do okretnice na Banovom brdu; od Topčiderskog parka do okretnice u Kneževcu.

U planu za potpunu obnovu ulica kojima prolaze tramvaji naći će se šest gradskih ulica. Vrednost obimnog posla obnove tramvajskih pruga, kontaktne mreže i kolovoza procenjena je na približno 180 miliona evra, a planirano je da se deo radova finansira iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj, a deo iz gradskog budžeta. Prvi korak u ovom poslu je izrada urbanističkih uslova za ove radove, što je zadatak Urbanističkog zavoda Beograda, a iz gradske kase je za to namenjeno više od 15 miliona dinara.

- Ulazimo u veliki program obnove ulica. Prva na redu je Nemanjina ulica, a onda i ove deonice za koje se rade planovi. Radi se o rekonstrukciji na duži rok pravaca koji su pokriveni šinskim prevozom, a cilj je brži prevoz građana. Važno je da se tramvajski saobraćaj izmesti na sredinu ulice gde postoje uslovi za to, da ga druga vozila ne bi usporavala - kaže Nenad Bogdanović, gradonačelnik Beograda.

Pored obnove ulica sa tramvajskim šinama, boljem protoku saobraćaja doprineće i projekti regulisanja saobraćaja i rekonstrukcije više važnih raskrsnica i upravljanja svetlosnom signalizacijom.

- Stručnjaci će predložiti najbolja rešenja pre nego što počne obnova lokacija. Dobro uređenje može da poboljša protočnost i razvoj internog saobraćaja u gradu - kaže Bogdanović.

N. Č.I


vesti po rubrikama

^Beograd

Vreme pojelo zvezdice
Tri meseca bez struje
Sanacija fontane na Trgu Nikole Pašića
Počela Vidovdanska konjička revija
Bez zastoja na šinama
Kamenolom ugrožava manastir
Skupo, ali i korisno
Problemi demokrata na Zvezdari
Jedenje,pijenje
Velika nagrada Tašmajdanskog parka
Žarkovački napad motornom testerom
Upoznajte Beograd : Leopoldova kapija na Kalemegdanu
Gradske vesti : Otvaranje "Ušća"
 


     


FastCounter by LinkExchange