[an error occurred while processing this directive] 

[an error occurred while processing this directive]  

I n t e r n e t   i z d a n j e

Četvrtak, 27. 11. 2003.

 
 
[an error occurred while processing this directive]

vesti dana

arhiva

vaša pisma

istorijat

redakcija

kontakt

pomoć

pišite nam


Završen remont 22 kilometra pruge Kusadak - Velika Plana

Do Beograda sa 120 km na čas

SMEDEREVSKA PALANKA - Voz iz Smederevske Palanke juče je oko 15 časova krenuo ka Beogradu, prvi put nakon tromesečnih radova ŽTP "Beograd" na pruzi Kusadak-Velika Plana. Umesto za 60 minuta, vozom će se od Kusadtka do Velike Plane od sada stizati za 20-tak minuta.

- Završeni su radovi na remontu 22 km pruge Kusadak-Velika Plana, na jednoj od najlošijih deonica pruge u Srbiji. Vozovi su ranije ovim delom saobraćali 20-50 km na čas, a od juče će razvijati brzinu do 120 km na čas, osim u stanici Palanka, gde će voziti 100 km. na čas. Ovi radovi finansirani su iz kredita Evropske investicione banke i odvili su se uglavnom u predviđenom roku - rekao je na jučerašnjoj konferenciji za novinare Slobodan Rosić, generalni direktor ŽTP "Beograd".

Osim staničnih koloseka, ova pruga kompletno je renovirana, ugrađeni su novi putni prelazi, savremenije skretnice, a predstoji renoviranje železničke stanice u Palanci. Do sada je u ovaj remont uloženo 502 miliona dinara, u ostatak radova investiraće se još oko 400 miliona dinara. Inače, ŽTP je iz sopstvenih sredstava dao 40 miliona dinara, a ostatak se finansira iz kredita EIB, vrednog 70 miliona evra. Predviđa se da se do sredine decembra završi remont i trećeg koloseka u stanici Palanka, a mesec dana kasnije da se okončaju isti radovi na prvom i drugom koloseku.

- Ovo je stvarno nova pruga, nije krpljenje. Ozbiljno je bio doveden u pitanje naš deo na koridoru 10, ali ovaj remont dokazuje da na ovom pravcu ipak radimo - naglasio je Jablan Obradović, predsednik UO ŽTP "Beograd". Rosić je dodao da koridor 10 u našoj zemlji neće biti renoviran i usklađen sa standardima Evropske Unije do Olimpijskih igara u Atini sledeće godine, ali da to nije zabrinjavajuće jer se, prema procenama stranih i naše železnice, i ne očekuje navala putnika u ovom vidu saobraćaja.

Inače, izuzev deonica Nova Pazova - Stara Pazova, Resnik-Valjevo, Niš-Dimitrovgrad, Čortanovci-Petrovaradin, Kusadak-Velika Plana bila je jedna od najugroženijih delova pruge u Srbiji.

A. Matić


vesti po rubrikama

^ekonomija

17:06h

Restrukturiranje javnih preduzeća ni na pola puta

17:13h

Savet za borbu protiv korupcije za suspenziju izvoza šećera u Evropsku uniju optužio i Republičku vladu

17:21h

Španska Vlada kreditira preko "Pro Kredit banke"

17:30h

Završen remont 22 kilometra pruge Kusadak - Velika Plana

17:39h

Strategija razvoja trgovine

 


     


FastCounter by LinkExchange