Etno
pevač Ljubiša Stojanović Luis glavna je zvezda reklame za lap top kompjutere koju je režiser Emir Kusturica snimio u Maroku
sa budžetom od tri miliona dolara.
Luis glumi Ali Babu koji sa svojih 40 razbojnika ostavlja blago u pećini, a kada se vrati po njega zaboravlja čuvenu lozinku
"Sezame otvori se". Posle više bezuspešnih pokušaja, psovanja, skakanja, lupanja glavom o kamen, jednom od razbojnika
se "upali lampica". Vadi lap top i od tog trenutka sve je rešeno - uz pomoć tehnologije pećina je otvorena.
- Spot je počeo da se emituje na italijanskoj televiziji "Rai uno" i oni koji su ga videli kažu da izgleda famozno.
Kusturica je prezadovoljan. Moj lik je iskorišćen na pravi način. Vrlo je markantan i lako se pamti - smatra Luis.
Kako je bilo sarađivati sa Kusturicom?
- I naporno i lako. Sve je isplanirano i teče kao muzika. Imali smo dva dana akcionog snimanja, ali puno priprema. Trebalo
je postaviti scenografiju, tu je bilo i 40 razbojnika, statista, ljudi koji su bili zaduženi da ne budem gladan i žedan, šminkeri...
Za potrebe snimanja prvi put ste seli na konja?
- Na licu mesta su me naučili. Jedan član ekipe je bio plaćen da me obuči da u roku od par minuta budem na konju. Nikada
pre nisam jahao. Nije teško, ali boli. Sedlo je tvrdo, njihovo domaće.
Priča se da je Vaš honorar iznosio 8.000 maraka?
- Honorar je u celoj priči nebitan. Sedam dana smo bili u Sahari, na mestu gde nema turista; i da platiš ne možeš tu
da dođeš. To iskustvo je mnogo važnije od novca. Pored toga, tu je i osećaj da si svetska zvezda, a mene su sedam dana tako
tretirali.
D. Žuža